A Crystal Dynamics feje, Darrel Gallagher kijelentette, hogy a Sleeping Dogs és a Just Cause 2 sikerei vezették arra az álláspontra a céget, miszerint több online játékra van szükség. Mindkét említett játékkal egyenként több, mint 500 ezren játszanak havonta.
Elmondása szerint nem MMORPG-kre gondoltak – még ha az alapkoncepció nagyon is közel áll hozzá –, hanem olyan folyamatos online élményeket létrehozni, amelyek könnyen igazodnak majd az eddigi saját franchise-okhoz.
Ezt természetesen még Darrelék szerint sem lehet csak úgy minden játékra olyan egyszerűen és egyetemlegesen alkalmazni, de a lényeg az, hogy lehetőség szerint mindegyik játékukat a jövőben az online világ felé fogják elmozdítani.
Eközben a Tomb Raider a sorozat leggyorsabban fogyó játékává vált: még 6 hónap se telt el a megjelenése óta, de már is több, mint 4 millió eladással büszkélkedhet. Hogy ha a folytatásra – ami a hivatalos közlemények alapján már javában fejlesztés alatt áll – tényleg több online játékélményt fektetnek úgy, hogy az ne menjen a kampány rovására, akkor bizony innen már csak egyenesen felfelé vezethet az út.
Nektek hogy tetszett a Tomb Raider és mit vártok a folytatástól?