A Tom Clancy's The Division kapcsán a fő beszédtéma továbbra is az (és hacsak a játék nem lesz nagyon jó vagy nagyon rossz, ez nem is fog megváltozni), hogy az eredeti trailerekhez képest a játék grafikájából bizony komolyan vissza kellett venni. A Ubisoft Massive egyik fejlesztője egy interjúban utalt rá, hogy ebben a konzolok is közrejátszanak, mert ugye nem lenne fair, ha a PC-s változat klasszisokkal jobban nézne ki. Az interneten természetesen azonnal elszabadult a pokol.
A Ubisoft az alábbi nyilatkozattal próbálta meg csillapítani a kedélyeket:
"Tudomásunkra jutott, hogy az egyik munkatársunk megjegyzését a közösség egyes tagjai úgy értelmezték, hogy a The Division PC-s változatát vissza kellett fogni, ez pedig egész egyszerűen nem igaz. Már a kezdetektől teljesen külön platformként tekintettünk a PC-re, és biztosak vagyunk benne, hogy a játékosok élvezni fogják a játékot és a benne rejlő lehetőségeket. A bétában részt vevő PC-s játékosok visszajelzései alátámasztják ezt."
Érthető, hogy a kiadó a megpróbálta még csírájában elfojtani a dolgot és a legkevésbé az hiányzott nekik, hogy valamelyik fejlesztő ilyen dolgokat nyilatkozzon. A bétában egyébként a PC-s változat legnagyobb problémáját nem a grafika, hanem a csalók jelentették, így csak remélni tudjuk, hogy ezt mihamarabb orvosolják.