Ricardo Vega parancsnok a Tiberium Wars és a Kane's Wrath rajongóinak legnagyobb bánatára nem fog mindent elsöprő támadást indítani a még utolsó, álló Scrin torony ellen a Földközi-tenger térségében.

Az Unreal Engine 3 hajtotta (kezdetben még CryEngine 2-ről csiripeltek a verebek...tévesen), csapatorientált taktikai FPS-t még július végén halasztották a 2010 március 31-én záródó pénzügyi évre, úgy tűnik azonban, hogy az extra fejlesztési idő sem lett volna elegendő ahhoz, hogy a fejlesztők kihozzák az elérhető maximumot a rossz csillagzat alatt fogant projektből. Már a kezdetekben komoly kihívásokkal néztek szembe, s ami papíron jól mutatott, az a gyakorlatban nem állt össze egésszé, s nem úgy működött, ahogyan az EA LA fejlesztői azt elképzelték. Miután nem ütötte meg a csapat és a lehetséges vásárlók által joggal elvárható minőségi mércét, a projekt végleges leállítása mellett döntöttek.

Mariam Sughayer, az EA szóvivője úgy nyilatkozott, hogy a projekt törlése állások megszűnését is vonja maga után, de minden tőlük telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy a tehetséges fejlesztők el tudjanak helyezkedni, például más projektekhez vezénylik őket.