Az Iridium csapata készíti a There Came an Echo című stratégiai játékot, melyet a Kinect hangvezérlő rendszerével irányíthatunk majd. A brigád a Microsoft indie fejlesztőket megszólító ID@Xbox programjának részeként még idén kiadják a játékot PC-re júniusban, a konzolra valamivel később.
A There Came an Echo a közeljövőbe repít minket, ahol egy kisebb, katonákból álló csapatot kell majd irányítanunk (ebben lesz például a Star Trek: The Next Generation sorozatból ismert Crusher földi alteregója, Wil Wheaton is) kézzel rajzolt térképeken. Lesz egy csokor előre definiált hangutasítás – „open fire” [egység név]. „head to [objektum a térképen]” – melyek nagyjából 500 szóból állnak. Viszonylag összetett lehetőségeink lesznek, mint hanggal egyesével aktiválni aknákat, vagy az automata lövegeknek megparancsolni, hogy mire lőjenek.
A mókás része a dolognak, hogy a játékosok is megalkothatnak majd saját utasításokat. A „hold position” helyett például beállíthatjátok, hogy „aki először hal meg, az vesztett”. Egyébként egységeink visszabeszélhetnek majd, és szólni fognak, ha éppen szükségük lenne némi segítségre. Természetesen a játék támogatja majd a kontrollereket is, azok kedvéért, akik nincsenek kibékülve a hangutasításos megoldással.
A játék fejlesztői előzőleg a Kickstarter adományozóihoz fordultak, akiktől kaptak is 115,569 dollárt, melyet egy művészi vezetőre, és egy 3D-s modellezőre költenek majd. Nektek hogy tetszik a játék?