Mennyire fontos vajon, hogy egy szerepjátékban a főszereplő arcszőrzete úgy növekedjen, ahogy a valóságban is? Fontos egyáltalán, hogy nőjön, és néha borbélyhoz kelljen járni emiatt?
A The Witcher 3-ban mindenesetre ilyen is lesz, mint azt egy német magazinból, a NeoGAF-felhasználók fordításai nyomán megtudhattuk. Kiderült az is, hogy a No Man's Landen 25 kisebb város található, melyek némelyikének mérete nagyjából a The Witcher 2 Flotsamjának méretével egyezik meg. Két hatalmas, nyüzsgő városba látogathatunk el, ezek Novigrad és Oxenfurt, mindkettő teli lesz élettel. Az az 5-10 óra, amit Ciri szerepében játszhatunk, nem olyan, mint egy RPG-ben, hanem inkább mint egy akció-kalandjátékban.
Nincs inventory, skillfa, és Ciri a szituációtól függően tudja használni képességeit. Kiderült az is, hogy Roach, Geralt lova néha elkezd almát enni a kosarakból, a legjobb tárgyakat craftolni kell, a felvett öltözékek mindegyike látszik Geralton, az ökölharcok során nincsenek QTE-k, csak kemény vagy gyors ütések, részt vehetünk a Red Dead Redemptionhöz hasonló lóversenyekben, és a HUD-ot teljesen testreszabhatjuk.
Szerintünk jól hangzik; ti hogy érzitek, ezek az apróságok számítanak majd valamit, vagy úgyis a fő sztori a lényeg?