Mivel a mi kiváló kollégánk Indiana "Mocsy" Jones túl van a messzi földön átélt kalandokon, és alkoholmérgezésen, ezért az ausztrálok teljes interjúját a The Witcher 2: Assassins of Kings fejlesztőivel semmiképpen nem tennénk közzé, hiszen újdonság nincs benne. Viszont a kalózkodással és a védelemmel kapcsolatos gondolatokat érdemes kiemelni.
"A DRM befolyásolja a játék teljesítményét, és amikor ezt észrevettük, azonnal kivettük a játékból, hiszen számunkra egyáltalán nem fontos. Ami a legfontosabb, az a játék maga. Másrészt úgy gondoljuk, hogy nem a DRM a megfelelő út az eladások számának növeléséhez. Egyrészt, akik kalózkodnak, lehet, hogy akkor sem vennék meg a játékot, ha tehetnék, másrészt sokan vannak, akik csak kipróbálták, mert nem adtunk ki demót, és ha tetszett nekik, akkor megvették. Másrészt pedig, ha egy játékot fel akarnak törni, akkor azt fel is fogják. Sokan játszanak PC-n, tehát ez a piac sem halott.", mondta Mateusz Tomaszkiewicz, senior quest designer.
Ehhez sokat nem kell hozzáfűzni, minden szava kincs. Felmerül azonban a kérdés, hogy ha ők ennyire toleránsak, akkor miért akarnak közel 1.000 euros csekket nyomni a lefülelt warezesek arcába.