Kevesebb, mint két hétre vagyunk az idei év egyik leginkább várt alkotása, a The Last of Us megjelenésétől, de a játék multiplayer szegmensét továbbra sem látjuk a foszladozó zombik takarásában.
Míg arra várunk, hogy leteljen az embargó, és publikálhassuk saját The Last of Us tesztünket, itt egy kis pletyka az arra éhezőknek: ha hihetünk a játék demójában található információknak, a többjátékos módban csapatokba, úgynevezett Klánokba szerveződve kell túlélnünk egy 12 hetes időszakot, miközben új társakat toborzunk, harcolunk a fertőzöttekkel, illetve mindenki mással, aki fenyegeti klánunk egységét. Minél tovább sikerül túlélnünk, annál könnyebben tudjuk visszaverni a támadásokat, illetve ha minden igaz, a játék NPC klántagokkal is megjutalmaz.
A támadások olykor véletlenszerűen következnek be, de ugyanígy sor kerülhet pozitív eseményekre is, amik segítségünkre válhatnak (élelmiszercsomagot találunk esetleg? Jön egy badass túlélő, aki semmitől nem riad vissza?). A túlélés önmagában nem elég, különböző küldetéseket kell teljesíteni. A túrák során összegyűjtött anyagokból, ahogy a kampány során, úgy itt is készíthetünk fegyvereket, helyreállíthatjuk egészségünket.
A pálya minden bizonnyal szabadon bejárható lesz, bizonyos pontokon sátrat verhetünk. Lesznek fokozottan fertőzött területek is, ezekre csak maszkban lehet belépni. A játékosok és a klántagok elkaphatják a fertőzést, zombivá válhatnak. Ennek következményei szintén nem ismertek. A kapcsolódó, a demó fájljaiból kinyert szövegeket itt találjátok. Elképzelhető, hogy az egészet csak egy vágyakozó felhasználó találta ki, de mindenesetre azt továbbra sem értjük, hogy a Naughty Dog részéről mi ez a nagy titokzatosság. Amíg a megerősítésre várunk, olvassátok el a mi drága jó mazurunk véleményét a The Last of Us bétájáról.