Kevéssel a PlayStation 5 rajtja után fájdalmas és a rajongók által nehezen megemészthető döntést hozott a Sony, minek keretében felszámolta az olyan kultikus játékokért felelős Japan Studiót, mint az Ape Escape, a Gravity Rush, az Ico, a LocoRoco vagy épp a Shadow of the Colossus. Azt a keveset, ami megmaradt belőle, a Team Asobi gárdája fogadta be.
A nagy átstrukturálás közben azonban a Sony elvesztett pár rutinos fejlesztőt, köztük Keiichiro Toyamát, aki egyebek mellett a Silent Hill, a Siren és a Gravity Rush alkotójaként igencsak nagy elismerésnek örvend a játékosok körében. Toyama néhány kollégájával együtt létrehozta a függetlenként működő Bokeh Game Studiót, majd februárban bejelentette, hogy az első közös munkájukkal visszatérnek a horror műfajához.
Ezt leszámítva szinte semmit sem lehetett tudni az év eleje óta formálódó alkotásról, és igazság szerint a The Game Awards során levetített előzetestől sem lettünk sokkal okosabbak. Annyi bizonyos, hogy Toyamáék letértek a Silent Hill által kitaposott ösvényről, mert a Slitterhead jóval akciódúsabbnak tűnik, és láthatóan nem a nyomasztó atmoszférájával szeretne megborzongatni minket.
Jó hír ellenben, hogy a zenéjét Akira Yamaoka szerzi majd, akinek dallamai legutóbb a The Medium című horrorban csendültek fel, nagyban hozzájárulva ahhoz, hogy emlékezetes élményként könyveljük el a Silent Hill-lel is szóba hozott Bloober Team alkotását.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
A Bokeh Game Studio adósunk maradt mind a támogatott platformok körével (az előzmények ismeretében meglepő volna, ha exkluzív szerződést kötne a csapat a PlayStationnel) és a megjelenési dátummal is.