A Geoff Keighley által szervezett és vezetett The Game Awards háromórás futamideje sajnos nem volt elég arra, hogy a fejlesztők, akiket az ünnepségen díjaztak, köszönetet mondjanak mindenkinek, aki szerintük megérdemelte volna. Szerencsére a műsor után a szervezők is belátták, hogy inkább nekik kellett volna több időt adni, és nem Anthony Mackie-nek, aki zavarában össze-vissza mutogatott, vagy Christopher Judge-nak, aki idén ugyan nem nyújtotta nyolcpercesre beszédét, mégis az indokoltnál több időt töltött a színpadon.
A Baldur's Gate 3 rendezője, Swen Vincke egy 16 posztból álló folyamban mondta el, amit a show alatt szeretett volna, így már tényleg kifejezhette háláját azért, hogy a játék akkora sikereket ért el, amekkorára senki nem számított.
Köszönetet mondott mindenkinek, aki rájuk szavazott, Geoff Keighleynek és a szervezőknek a The Game Awardsért (hozzátéve, hogy 30 másodperc egy beszédre nem túl sok), a közösségnek, akik előtt azzal is tisztelgett, hogy páncélban jelent meg a rendezvényen. Továbbá megköszönte a munkát a csapatnak, mind a több mint 2000 embernek, akinek neve a stáblistán szerepel, és kiemelte közülük a minőségbiztosítási, a lokalizációs, az ügyfélszolgálati, az operatív, a kiadói és a tesztelői csapatot, akikről kevés szó esik. Hálát adott családjának, a színészeknek, a Dungeons and Dragons csapatának, és kiemelte, hogy a játékfejlesztés öröméért érdemes ezt csinálni, nem a pénzért, de a pénznek köszönhetően még jobb játékokat fognak tudni alkotni.
Továbbá gratulált a többi jelöltnek, és a díjat azoknak ajánlotta, akik elhunytak a fejlesztés ideje alatt, köztük a múlt hónapban meghalt Jim Southworthnek, aki az átvezetők animációjáért felelős vezető volt, illetve édesapjának, aki az early access kampány indulása előtt egy héttel halt meg, így a BG3 sikerét már nem láthatta.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.