Nem volt titok, hogy az Ori and the Blind Forest és annak folytatása, az Ori and the Will of the Wisps után a Moon Studios új utakon kívánt járni, valami másra vágyott. Ennek első állomásaként harmadjára már nem a Microsofttal állapodott meg a kiadásról, hanem a Take-Two Interactive alá tartozó Private Divisionnel, és egyúttal műfajt is váltott, hátrahagyva a metroidvániák világát az izometrikus nézetű akció-szerepjátékok kedvéért.
Egyvalami viszont nem változott a The Game Awards 2023-on leleplezett No Rest for the Wicked vizuálisan épp olyan erős, mint a csapat korábbi játékai. Olajfestményeket idéző esztétikája azonnal megragadja a szemet, és be kell látni, pokolian jól áll neki.
A történetet eddig csak nagy vonalakban vázolták fel a fejlesztők, abból még bármi kisülhet. 841-ben járunk egy meg nem nevezett birodalomban, melynek királya, Harol elhunyt. Őt a tapasztalatlanságát arroganciával pótoló fia, Magnus követi a trónon, ami már önmagában bizonytalan helyzetet teremt, de ezt még tetézi az ezer éve nem látott hevességgel tomboló pestisjárvány.
Kihasználva a korona meggyengülését, és hogy lázadások kötik le az udvar figyelmét, egy könyörtelen vallási vezető, Madrigal Seline megpróbálja magához ragadni a hatalmat.
A játékos egy úgynevezett egy, a járvány megfékezésére felesküdött Cerim, azaz egy különleges erőkkel felruházott szent harcos személyében csöppen a konfliktus közepébe. Hogy ezt a célt pontosan milyen eszközökkel érheti el, azt a 2024. március 1-jére beharangozott prezentációból, a Wicked Inside-ból fogjuk megtudni. Konkrét megjelenés dátumot egyelőre nem kapott a No Rest for the Wicked, ám a stúdió tervei szerint még 2024 vége előtt elrajtol majd korai hozzáférésben.