Hirdetés

The Dark Eye: Demonicon - Friss infók a démoni szerepjátékról

|

A Gamescomon láthatta először mozgásban a sajtó teljesen átdolgozott játékot.

Hirdetés

A The Dark Eye licenc alapján készülő Demonicon eredetileg The Games Company égisze alatt jutott tovább a tervezőasztalnál, ám a játékot akkor fejlesztő Silver Style még alig készült el a prototípussal, amikor a pénzügyi nehézségek összeroppantották az anyavállalatot. A Demonicon jogait több más játékéval egyetemben a Kalypso Media vásárolta meg, a fejlesztést pedig a Silver Style veteránjaiból létrehozott Noumena stúdióra bízta.



Ezzel együtt a 2010 végére tervezett, egyébként is tarthatatlan megjelenés 2012 végére módosult, tehát még vagy másfél évet kell várnunk a Demonicon megjelenésére. A játék időközben izometrikus RPG-ből külső nézetű akció-szerepjátékká vált, valamint a karaktergenerálásnak is búcsút inthetünk, hiszen fix hőst kapott a történet. A helyszín viszont továbbra sem változott, Aventuria talán legrosszabb hírű vidékén (Shadowlands) játszódik majd a kaland. Lássuk, milyen részleteket árultak el a fejlesztők Kölnben.

Tessék mondani, van olyan krumplijuk, ami nem ragadt össze?


 - A játék alatt a Trinigy-féle Vision motor nyolcadik kiadása dohog (az előző keltette életre az Arcania: Gothic 4-et)
 - Megtalálható benne az utóbbi években az MMORPG-kből átvett crafting rendszer
 - 20-30 óra lesz egy végigjátszás
 - 8 nem harci képesség (pl.: zárnyitás, meggyőzés)
 - A történet lineáris, de a játék bármelyik pontján visszatérhetünk szülővárosunkba, ahol számos mellékküldetés vár ránk, illetve különböző frakciókhoz (pl.: városőrség) csatlakozhatunk, kereskedhetünk és a lakosokkal cseveghetünk.
 - Nincs egyértelműen megkülönböztethető jó és gonosz frakció. Az őrség például fenntartja a rendet, de gyakran folyamodik brutális eszközökhöz, rendszeres razziái pedig megnehezítik a polgárok mindennapi életét.

Vajon mennyit kért ezért a belsőépítész?


 - Három író dolgozik a történeten, melynek minden eleme a DSA szabályrendszerhez illeszkedik.
 - Morális döntések (Csak egy példa: Egy nekromanta számos jobbágyot kényszerít munkára bányájában, de csak azért, mert sürgősen szüksége van olyan ásványokra, amelyeket egy tomboló járvány megfékezéséhez használna fel. Ha végzünk vele, a parasztok megjutalmaznak, de százak halnak meg. Ha az ő pártjára állunk, akkor a parasztok szellemei fognak zaklatni bennünket.



 - Mass Effect-féle tárcsás párbeszéd rendszer
 - Cairon, vagyis a főhős mágikus erejét ellenfelei sebzésével töltheti fel démoni képességeinek köszönhetően, míg kitartása automatikusan regenerálódik. A játékos által előnyben részesített skillektől függ, hogy ki milyen harci technikákra és varázslatokra hagyatkozhat a bajban.
 - Minél inkább elmerül démoni hatalmában, annál látványosabban változik hősünk külseje (mélyülő beszédhang, vörösen világító szempár, stb.)
 - Mintegy 30 ellenféltípus (élőholtak, démonok, mutáns állatok, stb.) igyekszik borsot törni az orrunk alá.

 

 

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)