Ez sokaknak nem fog tetszeni. Nem a megjelenési dátum az egyetlen, amit ma megtudtunk a The Crew-ról, de az alábbi infóknak egy picit kevésbé örülünk.
A Ubisoft egyik illetékese arról nyilatkozott a VideoGamernek, hogy egy a free-to-play játékoknál látotthoz hasonló pénzszerzési modellt fognak a játékba építeni. Míg a teljesítménynövelő elemek vásárlására használt pénzt versenyzéssel, küldetések és kihívások teljesítésével is megszerezhetjük, az „elfoglaltabb játékosok, akik szeretnének időt megtakarítani maguknak”, valódi pénzzel gyorsíthatják a fejlődést. „Nem fogjuk megtiltani a haladást [ha nem költesz], de több időbe telik.” - nyilatkozta Julian Gerighty, a játék kreatív igazgatója. A mikrotranzakciós modell alkalmazásával az a legnagyobb probléma, hogy a The Crew-ban fontos szerepet kap a más játékosokkal való bandázás és versengés, és az elmondottak alapján egyértelműen annak van több esélye nyerni, aki hajlandó a játék alap 60 dollár körüli árának kipengetése után újra a pénztárcájához nyúlni. Egyelőre a lerosszabbtól tartunk, de azért reménykedünk.