Az idei GDC alatt ünnepelte alakulásának tizedik évfordulóját a Telltale Games, részben ennek kapcsán tartottak egy partit. A Digital Trends kapva az alkalmon elbeszélgetett Dan Connorsszal, a Telltale vezérigazgatójával, az interaktív történetmesélés ügyeletes nagyágyújával.
Az úriember a Game of Thrones játékra kitérve megerősítette, hogy a játék története a könyv és a sorozat idejében játszódik majd, tehát nem egy előzménysztoriról van szó. Ez azonban egyáltalán nem köti meg a fejlesztők kezét, ugyanis a világ rendkívül nagy és lehetőségekben gazdag, a történet központi karakterei pedig az egész világra hatással vannak (kiemelte a közkedvelt Joffrey kisebb-nagyobb horderejű döntéseinek következményeit). Hatalmas szabadságot kapnak, megtalálják majd saját történeteik helyét az univerzumban.
Komoly kihívások várnak a csapatra, ugyanis hamarosan négy párhuzamosan futó sorozatuk lesz (The Walking Dead, The Wolf Among Us, Tales from the Borderlands és a Game of Thrones), de ennek ellenére Connors kifejezetten optimista. Szerinte a csapat bővítése egyáltalán nem hígulást hoz, hanem új szempontokat, amiből megint csak tanulhat és fejlődhet a Telltale. Másrészről igen sokféle világban játszódnak majd az új szériák, így míg a Tales from the Borderlands esetében egy sok lehetőséget kínáló, ám részleteiben kevésbé kidolgozott világot kaptak, addig a Game of Thrones egy sokkal részletesebb történetet mutat be nekünk.
Kérdezték emellett az új konzolgenerációról is, mellyel kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy a digitális terjesztés lehetősége miatt kisebb a kényszer az új generációra való áttérésre, mint korábban. Ha a Telltale mégis next-gen fejlesztésbe kezd, a felhőalapú technológia segítségével nem okoz majd nagy problémát a korábbi döntések továbbvitele, és így az évadok közötti folytonosság megőrzése.