A frissítések és patchek főleg a fegyvereket és a buffokat érintik majd és fő céljuk, hogy visszaállítsák az egyensúlyt a free-to-play lövöldében.
A Valve szeretné, ha az újraegyensúlyozás után mind a nyertes, mind pedig a vesztes csapatok játékosai jutalmazva éreznék magukat és a meccseket inkább a tudásuk döntené el, sem mint a választott fegyver erőssége. Ez szerintünk teljesen korrekt.
A változtatás több tucat fegyvert érint majd, de a Valve a Soldierek banner itemeit hozta fel példának, mondván, hogy a Buff Banner messze a legpopulárisabb item a játékosok körében, viszont a Battalion's Backup-ot alig 15% használja. Kiderült, hogy a legtöbb játékos meghal, mielőtt részesülhetne az utóbbi bónuszából (mert a bekapott sebzésektől töltődik), ezért mostantól az adott sebzésektől töltődik majd, így védeni is fogja a játékost.
Átalakul a Spy-ok Dead Ringer-je is egy kicsit, és a bónuszrendszer is komoly változásokon megy majd keresztül, ami persze a már megszerzett bónuszokat - amikért keményen megdolgozunk - nem érinti majd, viszont egy sokkal átláthatóbb módon osztja szét őket.
Ilyen és ehhez hasonló változások várhatóak a Team Fortress 2-ben, de nem kell attól félni, hogy ezt a Valve majd egyben szabadítja rá a játékosokra, hanem kisebb adagokban érkeznek majd a patch-ek.
Ti milyen változásokat látnátok szívesen a Team Fortress 2-ben?