Képekkel sajnos még nem, de néhány érdekes információmorzsával már szolgálhatunk Chris Taylor újabb projektjét (Supreme Commander 2) illetően.
A tavaly novemberi hivatalos bejelentést követően viszonylagos csend honolt a Supreme Commander 2 körül, de hamarosan megtörik a jég, amit információk régóta várt áradata követ. A lap információi szerint a Squer Enix kiadásában megjelenőt epikus sci-fi RTS egységei a veterán rendszernek köszönhetően akár az aktuális pálya elejétől a végéig velünk lehetnek. "Ha elkezdek egy játékot és az első 60 másodpercben legyártok egy tankot, akkor szeretném, hogy az a páncélos akár fél-másfél óra múlva eldönthesse a csatát." - mondta Chris Taylor.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Demigod mintájára a Supreme Commander 2 egységei annál erősebbek lesznek, minél tovább maradnak életben, minél több tapasztalatot gyűjtenek. Egy extra képességekkel rendelkező veterán egység játszi könnyedséggel morzsolná fel zöldfülű kollégáját.
A legnagyobb változást talán a gazdasági menedzsment rész teljes kivágása jelenti, a Supreme Commander 2 teljes egészében a totális háborúról fog szólni.
A sokat kritizált történetvezetésen (eddig Chris Taylor egyik játékához sem sikerült világbajnok sztorit írni) a Square Enix hivatott javítani. A tapasztalt japánok segítenek majd kialakítani a Supreme Commander 2 egyéni arculatát, s elődjénél jóval izgalmasabb cselekményét.
Várható megjelenés valamikor 2010-ben, egyelőre csak PC-re.