Ezek voltak a Super Bowl LVII legjobb reklámjai

|

Walter White és Jesse Pinkman kifejlesztették a tökéletes chipset, hat helyett hét ízben - a vevőjük is ismerős lesz.

A reklámokat általában nem szokás szeretni, de a Super Bowl idejére a marketingesek extra energiákat (és pénzeket) mozgatnak meg, hogy ötletes, filmsztárokat is felvonultató, olykor már nem futó sorozatokat megidéző spotokat készítsenek. Idén visszatért Walter White és Jesse Pinkman, akik drog helyett kukoricasnacket készítenek a mindig barátságos Tuco Salamanca részére, az Uber Diddyt kéri fel egy dal megírására, a Rakuten a Spinédzsereket idézi meg, Jack Harlow pedig triangulumozást oktat, ami aztán odáig fajul, hogy a brit fizetőeszközt, a fontot háromszögre cserélik, az év triangulum-előadója pedig Elton John lesz.

Összeszedtük a legjobb reklámokat, alább megtaláljátok őket.

Super Bowl LVII reklámok

Coors Lite / Miller Lite

Doritos - Jack Harlow

Dunkin Donuts - Ben Affleck

GM - Will Ferrell és Netflix

Pepsi - Steve Martin

PopCorners - Breaking Good

Rakuten - Spinédzserek

Squarespace Adam Driverrel

Uber One - Diddy

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)