Már csak kicsivel több mint két nap van hátra a Strafe Kickstarter-kampányának végéig, és a Pixel Titans még mindig nem érte el „1996 legvéresebb, leggyorsabb, leghalálosabb, a mellékneveket leginkább kihasználó, leginkább akciódús" FPS-ének elkészítéséhez szükséges összeget. Így úgy döntöttek, kiadják az eddig csak streamereknek kiküldött demót a nagyközönség számára is, hátha.
Persze az erről írt közleményük is pontosan annyira vehető komolyan, mint a játék trailere, egész pontosan így szól (ők csupa nagybetűvel írták, mert csak, de mi megkímélünk titeket ettől):
„Szépen kértétek, hogy játszhassatok a Srafe®-fel.
Mi azt mondtuk, ki van zárva.
Követeltétek, hogy játszhassatok a Strafe®-fel, vagy különben...
Mi mondtuk, komolyan srácok, még nincs kész.
Elraboltátok a vezető programozónkat, és fegyvert fogtatok rá, amíg ki nem adott egy félkész Strafe®-buildet.
Mi előhúztunk egy railgunt és felrobbantottuk a koponyátokat, pusztán önvédelemből.
Aztán kiadtunk egy félkész Strafe®-buildet, csak hogy bosszantsunk titeket."
Ezután egy fokkal civilizáltabban (nos, ennél nem nehéz) elmagyarázták, hogy a végleges játék rengeteg eleme hiányzik ebből a változatból, például az egyik fontos feature-nek számító véletlenszerű pályagenerálás, a titkok, illetve a normális mesterséges intelligencia is.
Ettől függetlenül kipróbálhatjátok a speedrun-zónát, és össze is hasonlíthatjátok az időtöket másokkal. Erre a linkre kattintva tölthetitek a Windows-os verziót, Mac-tulajoknak pedig ez a link lesz a nyerő. Csak nehogy egy radar atombombának nézze a gépeteket, és emiatt kirobbanjon a harmadik világháború, mert a fejlesztők szerint erre is van esély. De lehet, hogy megint csak vicceltek, én már nem is tudom.
Szerintetek sikeres lehet a kampány? Ha kipróbáltátok, mindenképp íjátok meg, hogy tetszik a játék.