Egészen biztosan követtétek az MLG Winter Championship StarCraft II: Heart of the Swarm mérkőzéseit, így ti is nyilván tudjátok, hogy Life gyakorlatilag feltörölte a padlót szegény Flash-sel. A Blizzard munkatársai csak ültek és nézték, ahogy kedvenc fajukat (Terran) széttépik a zergek, hoztak is egy gyors döntést (tudjátok, amilyeneket szoktak), hogy visszateszik egy régen kidobott egységüket a játékba.
A Warhound egy terran hadigép volt, amit még a StarCraft II: Hearth of the Swarm bétájának egy korai szakaszában selejteztek ki a fejlesztők, mivel az túlságosan hasonlított a Marauderhez. Nem volt haszna, így elköszöntek tőle. A legközelebbi frissítés során viszont visszatér.
Minden percet imádtak, amit ennek az egységnek a terelgetésével tölthettek, de ahogy a kedvenc fajuk (Zerg) ellen használták azt, valahogy rosszul érezték magukat. Kellett valami, amivel kiegyensúlyozzák az új Terran fegyvert, hát gyorsan el is döntötték (tudjátok, amilyen gyorsan szokták kihozni a bejelentett játékaikat), hogy a Warhoundot a Zergek is megkapják.
Persze kicsit később ráeszméltek, hogy így kedvenc fajuk (Protoss) hiányt szenved. Hogy a játék egyensúlya és fajok közti szimmetriája fenntartható legyen a Protoss-ok is megkapják a Warhoundot. Tehát a hamarosan megjelenő frissítés a következőképpen néz majd ki:
- a Terran visszakapja a Warhoundot, mert robotokkal lenni király, és az egységről készült rajz lenyűgöző
- a Zerg faj megkapja a Warhoundot, hogy továbbra is versenyképes maradhasson a Terrannal szemben
- a Protoss faj megkapja a Warhoundot, hogy a Protoss játékosok ne kezdjenek el nyavalyogni a fórumokon
Mint minden körülmények között hű Protoss, örömmel látom az új gépet, főleg így 15 év elteltével. Végre talán egy normális egységet is kapunk ezek mellé a teljesen használhatatlan és értelmetlenül erős Dark Templarok mellé.