A BioWare a klasszikus értelemben vett RPG-k tömeggyártása után elérkezettnek látta az időt, hogy egy hosszútávon jövedelmező vállalkozásba fogjon. Az MMORPG-nek készülő Star Wars: The Old Republic ugyan olyan grandiózus alkotásnak ígérkezik, mint a gárda eddigi összes játéka, hiszen fejükbe vették, hogy a legjelentéktelenebb kétszavas dialógusokat is hangos párbeszéd kíséri majd. Az így megszülető első, teljesen szinkronizált MMORPG hatalmas méretének várhatóan jelentős részét adják majd a felvett párbeszédek.
Egy ideje rendszeres időközönként rántja le a leplet a Star Wars: The Old Republic játszható kasztjairól a BioWare, s ma az a nagy szerencse ért bennünket hogy az utolsó két karaktertípust is megismerhetjük, hála a német PC Games írásának, majd az azt követő hivatalos bejelentésnek.
Így hát a Jedi oldal új jövevénye a Jedi Consular, míg a Sith-eknek a Sith Inquisitor jutott. Míg az eddig ismert Jedi Knight és Sith Warrior a fénykardozós közelharcokban jó, addig a Jedi Consular és a Sith Inquisitor inkább a távolsági támadásokban jeleskedik. A Consular egyszerre képes sebezni és gyógyítani, míg az Inquisitor egyedül a nyers támadóerejére számíthat. Mindkettő rendelkezik crowd-control (CC) tulajdonságokkal, vagyis képesek más játékosok képességeit, játékbeli viselkedéseit befolyásolni.
Jedi Consular képességek:
Sleep
Lift
Smash
Force Push
Reflect
Sith Inquisitor képességek:
Sabrestrike
Shock
Execute
Overload
Lightning Stroke
Whirlwind
Dark Gift
Call Ferry
Dark Meditation
A hír alapját képző német PC Games cikk képeit, fordítását és más infókat a starwarsmmo.net oldalon találjátok. Jobb minőségű képekre a későbbiekben számítunk.