Ha minden játék megjelent volna, a Star Wars kétség kívül a világ legnagyobb videojáték-univerzuma lenne, amelyben az összes platformra találnánk játékot, bármilyen stílusban. Sajnos ez nem ilyen egyszerű, a stúdióknak rengeteg ígéretes címet kell kikukázniuk idő előtt, elég csak a legutóbbi mobilos bejelentésre gondolni. Vagy a túlságosan is jónak ígérkező Star Wars 1313-ra.
A Factor 5 egykori elnöke, Julian Eggebrecht egy interjúban elmondta, hogy évekkel ezelőtt két játékon is dolgoztak csapatával. A Rogue Squadron Trilogy eredetileg Xbox exkluzívként kezdte, innen tértek át a Wii-re, amelynek gyakorlatilag minden egyedi komponensét felhasználták volna a játékhoz. A Wii Wheel, a Balance Board és a Motion Plus is fontos szerepet kapott volna, a grafikus motor pedig lehetővé tette, hogy a játék 60 fpssel fusson.
A másik projekt az Xbox 360-ra fejlesztett multiplayer Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter volt, amelyben a két frakció valamelyikéhez csatlakozhattunk volna. Eggebrecht szerint a játék legalább 50%-ban kész volt, amikor belső problémák és a válság miatt a Lucasartsnak le kellett állítani a fejlesztést.
Kár értük.