Chavalier kollégával már nagyon várjuk a Star Trek: The Game-et, ami az eddig látott videók és képek alapján nem csak a hangulata miatt lesz kiemelkedő.
Brian Miller, a Paramount illetékese szeretné megnyugtatni a játékosok tapasztalt közösségét, hogy a Star Trek játék fejlesztői tanultak mások hibáiból, és eszük ágában sincs elkövetni azokat.
,,Az volt a célunk, hogy a lehető legautentikusabb Star Trek játékot készítsük el. Nem egy licencelt játékról van szó - mi finanszírozzuk és mi magunk csináljuk. Egy hagyományos licencelt játéknál van egy licencelő, aki ad valamennyi pénzt, hogy elkészítsd a játékot. Ez a játék házon belül készül, és az első naptól fogva a Paramount Pictures pénzeli." - mondta Miller.
A fejlesztést egyébként a The Darkness 2-ért is felelős Digital Extremes végzi, a forgalmazó pedig a Namco Bandai lesz. Miller úgy gondolja, sikerült megtalálniuk a megfelelő formulát, kiszűrniük a leggyakoribb és legégetőbb hibákat:
,,Három dologra vezettük vissza [az adaptációk sikertelenségét] - az egyik az volt, hogy [a fejlesztők] nem kaptak elég időt. Emellett szerettünk volna megbizonyosodni arról, hogy elég pénzt szánunk rá. A lehető legjobb partnerekkel dolgozunk. Nem utolsó sorban biztosak akartunk lenni abban, hogy azok az emberek, akik életre keltették a céget, azok az elmék dolgoznak a játékon is."
Súlyos szavak ezek, amik kőkeményen visszaüthetnek, de legyünk inkább optimisták, és higgyük el, amit Miller úr mond. A Star Trek: The Game április 26-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra, és egy hátulnézetes, fedezék alapú kooperatív lövölde lesz. Szeretjük a kooperatív lövöldéket errefelé.