Chris Roberts és csapata úgy tűnik, komolyan gondolják, hogy a Star Citizen készítésekor rámennek, hogy az űrszimulátorok közül a legrealisztikusabb játékot hozzák össze, ezt pedig ismét bebizonyították a legújabb hajóval, amit bejelentettek a játékhoz. A Genesis Starliner ugyanis nem a megszokott típusokba tartozik.
Az új hajó ugyanis nem harcra, nem teherszállításra, és nem is bányászatra lett kitalálva, és az univerzum felfedezői sem ezt a modellt fogják választani, hanem az elsődleges célja a személyszállítás. A Star Citizen fejlesztői részletesen mesélnek a rendszerről egy blogposztban, ahol leírták, hogy azoknak, akik ezt a munkát választják a játékban, ki kell majd váltaniuk a megfelelő engedélyeket, és valószínűleg komoly verseny lesz majd az árak tekintetében is.
Fontos lesz a reputációnk is, ami az alapján alakul, mennyire megbízhatóan juttatjuk el az utasainkat biztonságban a célállomásra, viszont a nagyobb forgalmú kikötőkben valószínűleg csak a tapasztaltabb társaságok boldogulnak majd. Fontos lesz a hajónk kialakítása is, a Star Citizenben ugyanis testreszabhatjuk majd a különböző kényelmi osztályokat a hajónkon (persze minél több utast szállítunk, annál kevesebb hely lesz a kényelemre), de érdemes lesz költséghatékony hajtóművekbe, vagy a raktér bővítésébe is beruháznunk.
Akik szeretnének még több pénzt dobni a már így is rengeteg tőkéből készülő Star Citizenre, potom 508 dollárért beszerezhetik a hajót, de persze a megjelenés után játékbeli fizetőeszközökből is beszerezhetjük majd.
Nektek hogy tetszik a személyszállítás ötlete egy űrszimulátorban?