Legalábbis ezt állítja Peter Dille, a Sony egyik képviselője. Kijelentését számadatokkal és úgynevezett attach rate (az egy konzolra értékesített játékok aránya, jelen esetben százaléka) mutatókkal kívánta alátámasztani. Összehasonlította egymással a Street Fighter IV, Grand Theft Auto IV, Prince of Persia és Tomb Raider: Underworld konzolos eladásait és ennek tudatában levonta következtetéseit.
Peter Dille szerint, ha logikusan gondolkodunk, akkor az Xbox 360 rendszerekre értékesített játékok mennyisége legalább kétszer annyi, mint a PlayStation 3 esetében, ugyanis vetélytársát megelőzve dobták piacra és emiatt nagyobb felhasználói bázissal rendelkezik. Azonban a gondolatmenet hibás, köszönhetően a multiplatform megjelenéseknek. Lássuk a nyilvánosságra hozott számadatokat:
Street Fighter IV
Xbox 360: 446.435 példány (attach rate: 3.1 százalék)
PlayStation 3: 402.919 példány (attach rate: 5.5 százalék)
Tomb Raider: Underworld
Xbox 360: 108.784 (attach rate: 0.7 százalék)
PlayStation 3: 136.245 (attach rate: 1.9 százalék)
Prince of Persia
Xbox 360: 304.851 (attach rate: 2.1 százalék)
PlayStation 3: 268.935 (attach rate: 3.7 százalék)
Grand Theft Auto IV
Xbox 360: 3.362.196 (attach rate: 23 százalék)
PlayStation 3: 1.959.798 (attach rate: 26.9 százalék)