A BBC által leközölt Watchdog széria azokra a vásárlókra fókuszál, akiknek volt már valamilyen problémájuk kereskedőkkel, viszonteladókkal vagy bármilyen más fizetés ellenében igénybe vett szolgáltatással. Egy John Lappin nevű úriember miatt most a Sony került vizsgálat alá.
Lappin egy napon meglepődve vette észre, hogy a PlayStation Network fiókját egy olyan 40 fontos tranzakció terheli, amit ő nem hagyott jóvá. Azonnal jelezte a Sony Computer Entertainment Europe munkatársai felé a problémát, valamint kérvényezte az összeg visszafizetését is, ugyanis elképzelhető, hogy csalás áldozatává vált. Az SCEE elismerte, hogy a fiókaktivitás és a termékkulcsok összehasonlítása alapján valószínűsíthető a lopás, ám ettől függetlenül nem hajlandók visszaadni a 40 fontot, ugyanis a visszafizetés lehetőségével csak akkor élhet egy PSN felhasználó, ha a vásárolt tartalom hibás vagy hiányos. Lappin ezek után rengeteg bizonyítékkal próbálta meggyőzni a Sony-t, ám végül egy meglehetősen udvariatlan válasszal rövidre zárták a témát. A Sony végső álláspontja szerint "nem fizetnek semmit vissza és ez volt az utolsó álláspontjuk az üggyel kapcsolatban". Lappin elmondta, hogy most már nem az bántja, hogy elúszott 40 fontja, hanem a lekezelő hozzáállás, amit a Sony munkatársai tanúsítottak. A BBC One felfigyelt az esetre, és a Watchdog következő adásában részletesen foglalkoznak majd vele.
Ti mit gondoltok az esetről?