A SMITE-rajongóknak volt okuk az örömre a PAX Australia kapcsán: egyrészt elindultak az ausztrál szerverek, aminek köszönhetően nem kell többé 200 és 400 közötti ping mellett játszaniuk (normál esetben), és találkozhattak is játékot fejlesztő Hi-Rez néhány fontos emberével. A Polygon tudósítója néhány fontos infót is kihúzott a stúdió egyik társalapítójából.
Todd Harris elmondta, fontos volt számukra, hogy ne kelljen sietniük a játék végleges verziójának kiadásával. A hosszúra nyúló bétafázis során rengeteg visszajelzést kaptak a közösségtől, ami mind a játék fejlődését szolgálta.
Az atlantai csapat nagyon büszke, hogy harmadik játékuk, a SMITE egyre növekszik, és már ötmillió játékossal bír. Persze nem szeretnének itt megállni. Ezt szolgálja a földrajzi terjeszkedés, mint például a korábban említett asuztrál szerverek elindítása, de más platformokra is szeretnék eljuttatni az egyedi MOBA-t.
Ennek keretében először az Xbox One-változat készül el, aminek zárt bétája valamikor 2015 elején indul, a teljes megjelenést pedig még a jövő év első felére várják.