A Rise of the Tomb Raider is jelen volt Tokyoban, az Xbox One Fanfesten, ahol egy demóval szórakozhattak az érdeklődők. Voltak olyan szemfüles rajongók, akik még a fényképezőgépet is hadba küldték az alkalomra.
Nekik köszönhetjük a lenti képeket, melyeken jól látható, hogy az Xbox One verzió irányítása hogyan alakul majd, illetve milyen lehetőségek várnak ránk a beállítások menüben.
A nehézségi szintek a következőképpen alakulnak majd. Ne felejtsétek el, hogy még hátra van egy hónap a megjelenésig, így bármi változhat, de azért jó eséllyel ez lesz a végleges megoldás.
Adventurer:
- Célzás rásegítés bekapcsolva
- Az ellenfeleknek kevesebb az élete, és kisebb a sebzésük
Tomb Raider:
- Célzás rásegítés kikapcsolva
- Az ellenfeleknek normál mennyiségű élete van, és normál méretű a sebzésük
Seasoned Raider:
- Célzás rásegítés kikapcsolva
- A HP regeneráció csak harcon kívül működik
- Az ellenfeleknek több életereje van, és nagyobb a sebzésük
Survivor:
- Célzás rásegítés kikapcsolva
- A HP regeneráció kikapcsolva
- Az ellenfeleknek több életereje van, nagyobb a sebzésük, és jobbak az érzékeik
- Változatosabb ellenfelek lesznek
- A nyersanyagokat nehezebb lesz megtalálni, és a fejlesztések is drágábbak
- A tábor használata nyersanyagba kerül majd
Alapvetően bármikor módosíthatjuk a nehézségi szintet játék közben is, kivéve a Survivor esetén. Ha azt kiválasztottad az elején, akkor sok sikert, nincs visszaút. Lesz közületek olyan, aki majd bemeri ezt vállalni?