A Rise of the Tomb Raider Xbox 360-on is meglepően jól nézett ki, de természetesen a legkomolyabb látványvilágot a pénteken megjelenő PC-s porttól várhatjuk. A grafikai részletességet illetően sok különbséget nem találunk majd az Xbox One-os verzióhoz képest, de ezeket az apróságokat is összegyűjtötte nekünk a Digital Foundry csapata.
Persze az olyan megjelenítési beállításokban, mint a maximális felbontás, vagy a frame rate, lesznek eltérések, de például a textúrák minősége nagyjából megegyezik a konzolos és a PC-s változatban. Szemfülesek viszont észrevehetik, hogy PC-n van lehetőségünk rá, hogy sokkal lágyabbá tegyük az árnyékok széleit, illetve a tesszelláció mértéke is kisebb az Xboxos változatban. A Rise of the Tomb Raider tájait az is szebbé teheti, hogy a természetes fények hatásáért felelős ambient occlusionből egy fejlettebb változatot, a HBAO+-t is használhatunk PC-n, illetve interaktívabbak is, ugyanis több növényzet mozdul meg a mellette elhaladó Lara hatására. Mindezt az alábbi videóban megnézhetitek mozgás is, de hogy milyen jól néz ki a PC-s port a YouTube tömörítése nélkül, azt megláthatjátok a pénteki GameNighton, ahol egyébként még a játékhoz kapcsolódó nyereményekkel is gazdagodhattok.