Olykor észre sem vesszük, milyen nagy jelentőssége van egy-egy zenei betétnek a játékok egyes jelenetei során.
A drámai hatást, a szituációk súlyának átérzését egyaránt növeli a muzsika, ami a legtöbb játék szerves részét képezi, de gyakran hajlamosak vagyunk elsiklani felette. A Remember Me legfrissebb fejlesztői naplójában Olivier Deriviere, a játék zeneszerzője és John Kurlander, a hangmérnök beszél a rögzítési folyamatról, a komponálásról, és betekintést nyerhetünk a felvételbe is. Ami többeket érdekelhet, az a számos, eddig soha nem látott játékmenetbeli mozzanat, melyeken keresztül képet kaphatunk arról, hogy pontosan mennyire is illeszkedik a dallam, amikor a több mint ötvenezer kombó egyikét hajtjuk végre, vagy épp egy lelkizős jelenethez érünk.. A Remember Me megjelenése májusban várható, kizárólag PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.