A Sony még 2006-ban jegyeztetett be egy - csak a videojátékok világában új - módszert a reklámozásra. A NeoGAF fórumon a minap felbukkant bizonyíték alapján ezt az elképzelést frissítette most, és védette le újfent a gyártó tavaly júliusban.
Lényegében az a gondolat merült fel valakiben a Sonynál, hogy mi lenne, ha a játékot bizonyos időközönként reklámblokkok szakítanák meg. Minden úgy zajlana, ahogy a tévéműsorok esetében: figyelmeztető jelzés, a játék megáll, jönnek a reklámok, majd folytatódik a játék.
Amennyiben ezt a jelenlegi a teljes árú, jelentős hányadukban még mindig dobozos formában értékesített termékeknél szeretné érvényesíteni, az akkora ribillióhoz vezetne, amit még az űrből is láthatnánk. Sokkal valószínűbb, hogy az ingyenes (free 2 play) játékokból szeretne ily módon még több pénzt kiszedni.
Ti hajlandóak lennétek eltűrni a reklámblokkokat, ha cserébe sokkal olcsóbbak, netán ingyenesek lennének a játékok?