A Rainbow Six Siege, vagyis a játék ahol kommandósok hajkurásszák a terroristákat, egészen jól fogyott a boltok a polcairól, és mind a kritikusok, mind a játékosok meg voltak vele elégedve. Viszont komoly problémát jelentett, hogy a meccskeresés közben a játék nem igazán vette figyelembe a csapatok közötti szintkülönbséget.
Ennek köszönhetően egy gyémántberakásos fegyverekkel felszerelt, a pályát kívülről fújó harcedzett csapat is összekerülhetett akár egy olyan kompániával, akik még keresik, melyik gombbal kell guggolni. Az Xbox One-ra, Playstation 4-re és PC-re megjelent frissítés ezt a problémát orvosolja, mostantól a játék oda fog figyelni a szintkülönbségekre, és meg fogja válogatni milyen ellenségekkel rak egy pályára. Ennek valószínűleg a Rainbow Six Siege teljes játékosbázisa egyöntetűen örülni fog.
Ti futottatok már bele zavaróan eltérő szinten játszó ellenfelekbe?