A Microsoft a tavalyi E3-on jelentette be, hogy már készül a 2004-es Phantom Dust felújított változata, amit Xbox One-on élvezhetnek majd a rajongók. A játékról az elmúlt fél év során nem tudtunk meg sok részletet, de Ken Lobb, a Microsoft Studios kreatív rendezője most mesélt egy kicsit róla.
Lobb szerint az eredeti játék egyik legnagyobb hibája az volt, hogy órákat kellett beleölni, mire az ember rájött, hogy egy gyűjtögetős kártyajátékkal van dolga. Amellett, hogy ezt megpróbálják orvosolni, rengeteg más dolgot is kipróbálnak, így könnyen lehet, hogy a játék nem jelenik meg idén, hiszen az év vége már így is zsúfolt (elég csak ezt a listát megnézni).
Azt is megtudtuk, hogy kapunk majd egy 30 órás JRPG kampányt, amelyben lehetőségünk lesz feloldani az egyes lapokat. A PvP megkezdéséhez csak közel 6 órára lesz szükségünk, a csapat pedig szeretné elérni, hogy ne kelljen 15-20 órát beletennünk a játékba csak azért, hogy működő paklit rakjunk össze. A történeti szál mindenképp hangsúlyos lesz, ugyanazokkal a karakterekkel és alappillérekkel, de más köntösben.