A Payday 2-t fejlesztő Overkill alaposan magára haragította játéka rajongóit az utóbbi hetekben, így hosszas huzavona után végre bocsánatot kértek tőlük. Azt egyelőre nem részletezték, változtatnak-e azokon a rendszereken, amikkel kivívták a népharagot, és ha igen, hogyan.
A hőzöngés hangerejét akkor tekerték fel 11-esre, amikor a bevezetett mikrotranzakciók rendszerét egy korábbi DLC-re is kiterjesztették a fejlesztők. A négy maszkot és egy titkos jutalmat tartalmazó Completely Overkill Pack limitált darabszámban volt kapható idén tavasszal, de a fejlesztők azt ígérték, hogy a nyíltan az Overkill támogatására kitalált DLC-ben csak kozmetikai tárgyak szerepelnek majd. Ehhez képest a titkos jutalom egy exkluzív széf- és fúrósorozat lett, amiben szintén olyan fegyverskinek is akadnak, amik befolyásolják az adott fegyver erejét.
Ennek a bejelentése után a Payday 2 Steam-fórumainak önkéntes moderátorai is sztrájkba léptek, velük ült le egy hosszú, kétórás beszélgetésre Almir Listo az Overkill képviseletében (ezt feljebb láthatjátok videón). Amint azt Listo egy közleményben is elmondta, nagy valószínűséggel megváltoztatják majd a Completely Overkill Pack utolsó jutalmát, például elgondolkodnak azon a javaslaton is, hogy a Counter-Strike: Global Offensive mintájára olyan fegyvereket adjanak, amik egy számlálón kiírják, hányat öltünk velük.
Abban mindenesetre biztosak, hogy csökkenteni szeretnék, de az sem kizárt, hogy teljesen kiiktatják az utolsó jutalom véletlenszerűségét. Amint az a beszélgetésből kiderült, abban már most egészen biztosak, hogy többet olyan jutalomért nem kérnek pénzt, amit nem lepleznek le előre. Ezen kívül megígérték, hogy a Payday 2-es közösség több fontos tagjával is találkoznak személyesen az elkövetkezendő időszakban. Ettől nem valószínű, hogy újra a rajongók kedvence lesz az Overkill, de talán jó irányt jelez előre a fejlesztők részéről Listo nyilatkozata.