Az Ouya egyik lábát már kitette a piacra, úgyhogy ideje volt vetni egy pillantást, hogy az új konzolgeneráció árnyékában milyen teljesítményt nyújthat egy kis androidos verzió.
Az Edge több játékfejlesztőt is megkérdezett az Ouya-s címeiknek a fogadtatásáról és a nyilatkozatok nagy része arra utal, hogy megérte belefektetni a pénzt és energiát az androidos konzolba. A Niblebites David Mash volt talán a legkevésbé pozitív, de még ő is nagyon ajánlja az Ouya-ra való fejlesztést, "mert ugyan nem lehet hatalmas bevételekkel számolni, de végtelenül egyszerű elfogadtatni egy játékot és bekerülni a store-ba". A Nimble Quest 6508 letöltés és 122 vásárlás után 427 dolláros profitot termelt Mash-nek egy hét alatt.
A Knife Media társalapítója, Jack Shiels "elfogadhatónak" érzi az eladásokat, mert két és fél hét alatt sikerült visszahozni a fejlesztéssel járó költségeket, de mivel "egyelőre nincs olyan mérhetetlenül sok Ouya kint", bizakodó a jövőt illetően. Ezzel szemben a Towerfall-os Matt Thorson bejelentette, hogy több, mint 2000 darabot adtak el a 15 dolláros játékból. "Meglepően magasak az eladások, ahhoz képest, hogy egy új konzolról beszélünk. Az Ouya-ra való fejlesztéssel felhívtam magamra a figyelmet és az eladások lényegesen jobbak, mint amire számítottam" - mondta a fejlesztő.
Úgy tűnik, hogy az Ouya a vártnál jobban teljesít, aminek mi természetesen örülünk, hiszen tudjuk, hogy nem könnyű egy új konzol élete. Nektek van tapasztalatotok az Ouya-val? Kipróbálnátok?