Hirdetés

Négyszer pontosabb lehet a Kinect

|

A Microsoft feltett szándéka, hogy a közeljövőben sokkal pontosabb legyen a mozgásérzékelő szenzor.

Hirdetés

A redmondi vállalat szakemberei pillanatnyilag azon dolgoznak, hogy a Kinect külön külön érzékelje ujjaink mozgását. Ez egyáltalán nem lehetetlen feladat a szerkezet számára, ugyanis már több olyan PC-n futó Kinect-hack született, amely képes erre.



A Kinect mélységérzékelője az aktuális firmware miatt 320x240-es felbontást használ másodpercenként 30 kockás képfrissítés mellett. Ugyanakkor 640x480-as felbontáson már érzékelné ujjaink mozgását és kezünk forgatását is.
Joggal merülhet fel a kérdés, hogy akkor mégis miért nem üzemel magasabb felbontáson, ha már mód van rá. A Microsoft szerint ehhez előbb az adatátvitel sebességén kell javítani. A Kinect USB csatlakozóján keresztül a lehetséges 35 MB helyett mindössze 15-16 MB halad át másodpercenként egy mesterséges korlát miatt. Erre azért van szükség, mert egyszerre több USB-eszköz is csatlakoztatható az Xbox 360 konzolhoz. A Kinect fejlesztőcsapata most arra keresi a megoldást, hogy miként tudná növelni az adatátvitel sebességét. Ha ez sikerül, akkor egy dashboard-frissítés után minden felhasználó élvezhetné a magasabb felbontásból származó előnyöket.



 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)