A mutiplayer FPS-ekre szakosodott londoni gárda 2008 februárja óta csapatépítésbe kezdett, az időközben eltelt 12 hónap alatt megduplázódott a munkatársak létszáma. A Return to Castle Wolfenstein multija, a Wolfenstein: Enemy Territory, a Doom 3 multija és az Enemy Territory: Quake Wars után kissé eltávolodtak John Carmack cégétől, ami egy, a Bethesdával (Morrowind, Oblivion, Fallout 3) kötött hosszú távú együttműködési megállapodásban öltött testet. Máig hét lakat alatt őrzik, hogy mi a titkos projekt, de hogy nem lehet egy hétköznapi alkotás, azt jól jelzi, hogy több hullámban vonzza magához a nevesebbnél nevesebb szakembereket.
Legutóbb a Fable II stábjának egyik prominens tagját sikerült megkaparintania a Splash Damage gárdájának és hozzá csatlakozik majd a Killzone 2 vezető pályatervezője Neil Alphonso. Ő felügyeli majd a pályatervezői munkálatokat és csattogtatja ostorát, ha a kollégák munkakedve lanyhulna. Alphonso úr egyébként a Killzone 2 mellett a Splinter Cell sikeréből is kivette a részét, mielőtt pedig a PlayStation 3 jelenlegi húzócíme miatt egy időre a Guerilla csapatához igazolt volna a 3D Realms megbízásából tervezgette a Duke Nukem Forever pályáit.