Kicsit nagyot nyel az alacsony árakhoz szokott mobilos felhasználó, amikor megpillantja az XCOM: Enemy Unknown iOS változatának árát. Aztán persze elolvassa az XCOM: Enemy Unknown tesztet a GSO-n, és máris jobbnak tűnik a vétel. A Take Two be is bizonyította, hogy lehet drágábban adni a játékot, ha az olyan játék.
Strauss Zenick, a Take Two vezetője is bátran jelentette ki, hogy bizony lehet sikerről beszélni. "Az XCOM: Enemy Unknown iOS sikere azt bizonyítja, hogy lehet prémium kategóriás terméket futtatni bármilyen platformon, a felhasználok fizetnek is érte, ha olyan a minőség, amit elvárnak" - tette hozzá. Véleménye szerint a jövőben több AAA cím mobilos portja (és nem lebutított újragondolása) megjelenhet majd mobilplatformokon, már csak azért is, mert a táblagépek fejlődése is ebbe az irányba mutat.
Egyébként a Take-Two első negyedévének üzleti jelentése is befutott, ami szerint a vállalat most 142 millió dolláros bevételre tett szert, a BioShock Infinite 4 millió példányban kelt el. Kis érdekesség, hogy a PC-s eladások nőttek (14 százalékról 25-re), míg a konzolos piacrész 84 százalékról 73-ra esett vissza. A handheld eladások a forgalom 2 százalékát teszik ki, de még így is lehet jelentős sikereket elérni - legalábbis az XCOM: Enemy Unknown erre utal Zenick szerint.