Milyen Warhammer játékra vágyik vajon a nép? Legyen egy új stratégia? Legyen egy lövöldözős TPS? Vagy igazán jöhetne már a Warhammer Karting? Ezt talán a franchise jogainak birtokosai sem tudják. Mindenesetre próbálkoznak mindenfélével; a most megjelent Warhammer 40,000 Carnage semmi mást nem ígér, mint néhány órányi önfeledt orkritkítást.
A Carnage-ben nem egy egységnyi Space Marine-t, hanem egyetlen Ultramarine-t (vagy később Blood Angelt) irányíthatunk, akinek feladata nem más, mint hogy sétáljon előre a pályákon, és minden elé vetődő egyént mozgásképtelenné tegyen. Illetve az, hogy megtalálja Tychaeus kapitányt, de ez most nekünk a játékmenet szempontjából teljesen mellékes.
És ebben tényleg ennyi van: megyünk, gyilkolunk, örülünk, ha vége. Egy pályát átlagosan körülbelül két perc teljesíteni, de mindegyiket érdemes újrajátszani módosítók bekapcsolásával, melyektől az ellenfelek keményebbek lesznek. Ez inkább azoknak jó, akiknek első végigjátszásra is tetszik, a többiek ugyanazt fogják kapni, amit először, csak egy fokkal több buktatóval. A pályákon szerzett érmékből és aranyakból fejleszthetjük felszerelésünket, megváltoztathatjuk karakterünk kinézetét. Vicces, hogy a tutorial alatt egy brutálisan felszerelt csóvával vagyunk, míg amikor elkezdődik a játék, egy lényegesen kevésbé tekintélyt parancsoló arcot viszünk harcba.
Mondhatni jó hír, hogy ugyan van a játékban prémium fizetőeszköz (ami egyébként tudva, hogy a játék maga is elég sok pénzbe kerül, kissé visszás), de a használatára nem vagyunk rákényszerítve. Még az is lehet, hogy egyszer csak free-to-play-jé változtatják.
Valamiért játék közben az az érzésem támadt, hogy ez igazából egy öltöztetős játék, ami köré raktak egy kis lövöldözést, nehogy valaki azt gondolja, hogy lehet erőszakmentes Warhammer játékot készíteni. A fegyverek, a páncélzat megváltoztatása persze jópofa dolog, és a játékmenetre is jócskán hatással van, de egy kicsit több hangsúlyt kellett volna fektetni az ellenfelek viselkedésének kidolgozására, a pályák repetitívségének csökkentésére.