Hirdetés

Változnak a mobiljátékosok igényei

|

A Nokia mobiljátékokkal kapcsolatos felmérése új felhasználói trendeket tárt fel

Hirdetés

A mobiltelefonon játszó felhasználók az új generációs mobiljátékoktól elvárják, hogy igényeiknek megfelelően, egyszerűen találhassanak, megoszthassanak és játszhassanak színvonalas, új játékokat. A felmérés eredményei azt mutatják, hogy a mobiljátékosok gyakran játszanak, átlagosan 28 percet töltenek egy játékkal, értékelik a grafikai fejlesztéseket, vásárlás előtt pedig szeretik kipróbálni a játékokat. Egyre több felhasználó vallja, hogy a mobil játékélményhez egyre nélkülözhetetlenebbek a játékos közösségek.

Játssz többet és hosszabban!
A mobiltelefonos játékosok gyakran játszanak: túlnyomó többségük (80%) hetente legalább egyszer, 34%-uk pedig minden nap játszik. Az egy játékra jutó idő átlagosan 28 perc, ennél hosszabban, Indiában (39 perc), az Egyesült Államokban (31 perc) és Thaiföldön (29 perc) játszanak.

A mobiltelefonos játékokkal útközben majdnem annyit (61%) játszanak, mint otthon (62%). A mobiljátékosok a holt időt is játékkal töltik, 56%-uk szeret várakozás közben is játszani.

Az új generációs játékok vonzereje
A válaszadók csaknem kétharmada (63%) részesítette előnyben a Nokia új generációs mobiljátékainak gazdagabb élményét a meglévő Java 2D és Java 3D játékokkal szemben, különösen miután kipróbálták a játékokat.

A megvásárolandó játék kiválasztására során kulcsfontosságú tényező a játék szórakoztató jellege (83%), a megbízhatóság (79%) és a játék műfaja (78%). A Nokia új generációs mobiljátékai mellett szóló legfontosabb érvek egyike a grafikai minőség (84%), a másik a letöltés közbeni zavartalan telefonhasználat (78%).

Vásárlás előtt próbáld ki!
Ha vásárlás előtt lehetőség nyílik a játékok kipróbálására, a többség (43%) inkább heti két-három játékot próbálna ki, mint csak egyet (21%). A próba után a legtöbben (65%) szívesebben kifizetnék a teljes játékot ahelyett, hogy előfizessenek arra (27%).

Ami a játékok beszerzését illeti, az interneten keresztül történő árusítás (34%) majdnem olyan népszerű, mint a hálózaton keresztüli forgalmazás (45%).

Csatlakozz, hasonlíts össze, és oszd meg!
A játékok területén világszerte tapasztalható tendencia, hogy a felhasználók számára a mobiljátékok egyre fontosabb részévé válik a közös élmény, akár csapattagként, akár ellenfélként kapcsolódnak össze egy játék keretében. A felhasználók 45%-a legalább havi egy alkalommal többrésztvevős játékot játszik a mobiltelefonján. A lista élén India áll, ahol 56% játszik legalább hetente, és négyből egy mobiljátékos teszi ezt minden nap.

A játékosok nem csupán ellenfeleiket akarják legyőzni, hanem a barátaikkal is szívesen megosztanának játékdemókat (62%). A túlnyomó többség (79%) emellett a barátok által küldött játékokat is kipróbálná.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)