Ennek nagyjából felét ölik a mozgásérzékelős kamera, másik felét pedig a mobiltelefonokra készülő operációs rendszer marketingkampányába.
A Microsoft Kinect reklámozása miatt a YouTube főoldala is át fog alakulni, valamint a Nickelodeon és Disney csatornákon és honlapján is láthatunk változásokat. TV reklámok jelennek meg az ABC Dancing with the Stars és a Fox Glee című műsorai közben, míg nyomtatott sajtóban a People és az InStyle magazin hasábjain láthatjuk viszont az eszközt. Egy hatalmas kültéri rendezvény is helyet kap a Times Square kellős közepén, ahol hatalmas táblák hírdetik a Microsoft Kinectet. Nagyjából 7000 Egyesült Államok-beli bolt hosszabbítja meg nyitvatartását november negyedikén, tehát az érintett boltokban bőven éjfél után is hozzá lehet majd jutni. Az európai marketing megjelenéséről egyelőre még semmit nem tudunk. Ami még biztos, hogy plusz négyszázmillió dollár lesz a Windows Phone 7 megjelenésének reklámozására fordított keret, ami Európába október 21-én érkezik.