A Game Developers Conference (GDC) 2018 alatt tartott Unity panelen felbukkant a legendás játékdizájner, Will Wright, akinek a The Sims, a SimCity sorozatokat és a Spore-t is köszönhettük. Legújabb projektje, a Proxi egy Unity-vel készülő mobiljáték lesz.
Wright túl sokat nem árult el magáról a játékmenetről. Annyi biztos, hogy ez is egy menedzselős móka lesz, csak itt falak helyett emlékeket használunk majd az egyes épületek felhúzásához. A játékosok választhatnak egy témakört (mondjuk "családi kaland") és lerakhatnak azzal egy épületet, majd több téma köré épített szigetet összeköthetnek, hogy egész világokat emeljenek emlékekből.
Wrightgy videót is közzétett, bár az kevésbé a játékról és inkább versenyéről szól. Wright ugyanis kihirdetett egy a Proxival kapcsolatos kihívást. Művészeket keresnek, akiket beküldött munkáik alapján elbírálnak majd, és a két legjobb esélyt kap arra, hogy a Proxi csapatának tagjává válhasson.
A Proxi megjelenési dátumáról egyelőre nincs információ, de iOS-re és Androidra is elérhető lesz.