Holnaptól nem számítja bele az amerikai T-Mobile a havi keretbe azt az internetforgalmat, amit a Pokémon GO generál játék közben. A cég ezzel szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy mindenkiből igazi Pokémon-mester válhasson.
Jelenleg szinte minden a pokémonos AR mobiljátékról szól, így érthető, hogy aki csak tudja, próbálja ezt kihasználni, ha egy csöppnyi reklámlehetőséget lát benne. Úgy tűnik, hogy ez eddig legjobban az amerikai T-Mobile-nak sikerült. Hiába igényel ugyanis a játék folyamatos internetkapcsolatot, a szolgáltató ügyfeleinek nem kell magasabb forgalmú díjcsomagra váltaniuk, hiszen nekik a játék nem fogja terhelni a havi keretüket.
Miért éri meg ez a cégnek? Egyrészt nem jelent túl nagy megterhelést a szolgáltatónak az ingyenes internetkapcsolat biztosítása (a P3 Communications elemzése szerint átlagosan havi 300 MB forgalom generálódhat ügyfelenként a játékból), másrészt ezzel a fogással valószínűleg még több ügyfelet vonzhatnak majd be, így lényegében mindenki jól jár.
Örülnénk, ha nálunk is elérhető lenne ez az akció.