Nagyon enyhén fogalmazunk, ha azt mondjuk, hogy az Activision óriásit gurított a Call of Duty Mobile 2019-es elindításával, hiszen a TiMi Studios telefonos portja iszonyú népszerű, a Reuters áprilisi jelentése szerint a tavalyi évben már 20 milliárd dollár bevételt termelt a cégnek.
A kiadó persze rá is kapott a műfajra, Bobby Kotick CEO a februári pénzügyi tájékoztatón egyenesen úgy nyilatkozott, hogy a mobil a legfontosabb platformjuk. Már ekkor lehetett tudni, hogy az Activision további telefonos címeken dolgozik, most pedig kiderült, hogy az egyik biztosan egy újabb Call of Duty lesz.
A cég állásajánlatai között ugyanis felbukkant egy hirdetés, melyben vezető producert keresnek a frissen alapított Activision Mobile csapatához, ami egy új, telefonos AAA Call of Dutyn dolgozik. A leírás alapján a stúdió fizikailag is házon belül, vagy ahhoz közel működhet, a munkavégzés helyéül ugyanis a kiadó központjának is otthont adó Santa Monicát adták meg.
"Üdvözlünk az Activision Mobile-nál! Új, házon belüli stúdió vagyunk, elkötelezve a világ legjobb AAA-mobiljátékainak kifejlesztése iránt. Első projektünk egy AAA mobilos cím a Call of Duty franchise-ban, s mobilos, konzolos és PC-s háttérrel rendelkező tehetségeket keresünk, akik szenvedélyesek a munkájukban, és osztják hitünket arról, hogy az AAA mobilos élmények milyenek lehetnek és milyennek kellene lenniük."
- áll a szövegben. Röviden tehát valamiféle prémium élményben gondolkodik a csapat, ami nem is csoda, hiszen a külsős fejlesztésű Call of Duty Mobile is pont azért lett sikeres, mert hunyorítva simán hozza a "nagy" CoD-ok élményét a kisebb képernyőkön.
Formális bejelentés híján a hirdetéssel sajnos ki is merül minden, amit a projektről tudunk, de ha az újdonság eléri a Call of Duty Mobile minőségét, akkor az Activision újabb pénzgyárat facsarhat ki a 2003-ban indult franchise-ból.