A Chair kreatív igazgatója, Donald Mustard elárulta, hogy az Infinity Blade alapkoncepciója szerint hat ember dolgozott volna rajta, állandó felügyelet mellett.
Mint azt megtudtuk, az Infinity Blade három alapelvet követett a fejlesztése során. Először az irányításról állapodtak meg, melyről meg volt szabva, hogy csak egy ujjat kelljen használni. Másodszor a játékmenetnek eredetinek kellett lennie, kimondottan az iPhone-ra, iPod touch-ra és iPadre szabva. Mustard ehhez hozzátette "Ha egy játékot kontrollerrel lenne kényelmes irányítani, nem a megfelelő játékot fejleszted". Végül azt határozták meg, hogy a játéknak a tehetségen kell alapulnia ahelyett, hogy repetitív lenne, vagy a szerencsén múlna. "Könnyű elsajátítani, nehéz mesteri szinten tudni" - mondta. Megtudhattuk még azt is, hogy nemsokára frissítés érkezik a játékhoz, mely bővíteni fogja a történetet, és néhány elemet, amit az előző frissítésekben is láthattunk. Természetesen ez is ingyenes lesz. Az Infinity Blade egyébként le van árazva, jelenleg csupán 2.39 eurót kérnek el érte.