Szóval van az a meme, amikor a hardcore gamer kénytelen kezet mosni, miután találkozik a mobilos játékossal. Na, akkor azt most el is lehet felejteni, mert a kiadók már rég nagyon is komolyan veszik ezt a szegmenst.
Főleg azért, mert a játékosok nem restek költeni. Azt eddig is tudtuk, hogy a mobilpiac brutális vásárlóerőt mozgat, de azt valószínűleg nem sokan jósolták volna meg, hogy a Fortnite Battle Royale ilyen pénzeket szakít majd mobilon. A Sensor Tower kimutatásai alapján már a megjelenéskor is napi 1,2 millió dollárt csöpögtettek bele a rajongók az Epic játékába, az ötödik szezon indulására azonban ez a szám elérte a 2 milliós átlagot. Természetesen a nyitónap volt a legerősebb, akkor rögtön becsörgött három millió dollár.
És az egészben a legszebb, hogy a játék még mindig csak iOS-en elérhető, vagyis a mobilos játékosoknak csak egy része szabadult rá egyelőre. A Sensor Tower kimutatásai szerint eddig durván 150 milliónál jár a teljes mobilos bevétel, és mivel folyamatosan ömlik a tartalom, ez a szám még jó sokáig nőni fog.