Az Activision ebben az éveben nagyon eltalálta, hogy mi kell a Call of Dutyra éhes közönségnek, ugyanis nem csak Modern Warfare lett elképesztően népszerű, de a Call of Duty: Mobile is egyik rekordot dönti meg a másik után. A Google-tól már most megkapta az év játéka díjat, de persze bevételek terén sem panaszkodhat, ami azért mégiscsak fontosabb egy kiadónak.
A mobilos lövölde free-to-play játék mivolta ellenére irgalmatlan mennyiségű bevételt hozott a konyhára: az első két hónapban összesen 26 milliárd forintot költöttek a játékban. Ennek 43%-a az Egyesült Államokból származik, ezt követi Japán 13%-kal, a harmadik helyen pedig az Egyesül Királyság áll, ami a bevételek 3%-áért felelős. A legtöbb pénzt iOS-es eszközökről költötték a felhasználók, innen származik a bevételek majdnem 60%-a, több mint 15 milliárd forint. Ez több, mint amennyit a PUBG Mobile hozott az első két hónapban, de a Fortnite-ot nem tudta beérni.
Érdekes módon a legtöbb letöltést mégis az androidos mobilok hozták: 89 millióan telepítették a játékot, míg iOS-en 83 millióan töltötték csak le. Eddig 172 millió mobilos játékos volt kíváncsi a Call of Duty: Mobile-ra összesen, ahol szintén az USA áll az élen, 28,5 millió telepítéssel, azt követi India 17,5 millióval, majd Brazília 12 millióval.
Ti kipróbáltátok már a Call of Duty: Mobile-t?