A tavalyi évben egyre javuló hozzáállást tanúsító Electronic Arts két innovatív címe nem remekelt a karácsonyi eladások során. Azt azért nem lehet mondani, hogy bukás lett volna bármelyik játék, de az EA ennél jobb eladásokra számított, mivel mindkét játék jó volt, legalábbis a kritikusok szerint. Hogy mégsem taroltak, annak az az oka - az EA szerint - , hogy túl sok nagy címmel jöttek ki egyszerre. " Úgy gondoltuk, hogy az emberek nagy része, csak karácsony környékén vásárol játékokat, és erre építettük stratégiánkat. Kiderült azonban, hogy a bőség zavara is hátráltató tényező. Aztán megnéztük egy kicsit a többi kiadó terveit, és mit láttunk? A GTA májusban jött ki, a Resident Evil 5 márciusban érkezik. Úgy tűnik, hogy teljesen mindegy mikor dobunk piacra egy játékot, mert ha az jó, akkor a fogadtatás is az lesz, ha pedig nem, akkor karácsonykor sem fogják megvenni." - nyilatkozta Glen Schofield, az EA Redwood Shores menedzsere. Az új trend tehát az, hogy akkor fogják piacra dobni játékaikat, amikor azok készen lesznek, és nem variálnak a megjelenési dátumokkal. Jól hangzik nem? Legalább lesz mivel játszani egész évben, csak mindegyik játékok hozza legalább a Mirror's Edge, vagy a Dead Space színvonalát.
Ugrik a majom a vízbe