A Game Developers Conference sok izgalmas hírt tartogatott számunkra és még két napig pörög a San Francisco-i esemény, úgyhogy számítunk még meglepetésekre. Most egy nagyon érdekes interjúval gazdagodtunk, amit minden Counter Strike-rajongónak illik megnéznie.
A GDC 2015-ön a Valve nemcsak a Steam Machine-ekkel, a Steam Linkkel és az ingyenes Source 2 motorral támadott, hanem egy külön paneljük is volt a Counter Strike: Global Offensive pályaszerkesztéséről, amit két volt profi CS-játékos, Sal "Volcano" Garozzo és Shawn "FMPONE" Snelling tartott. A PC Gameres pajtásainknak sikerült elcsípniük a srácokat egy interjú erejéig, amiben arról kérdezték őket, hogy vajon miért is a de_dust2 a legsikeresebb Counter Strike pálya.
Az a helyzet, hogy nekem is a dust2 a kedvencem, 1.6-ban megszámlálhatatlan mennyiségű órát töltöttem rajta, Source-ban pedig a végén már szinte csak ezen játszottam. Akkor már nem voltam annyira rácuppanva a kompetitív játékra, a dust2 pedig tökéletes kikapcsolódás volt, mert szinte már rutinná vált a játék és gondolkodnom sem nagyon kellett rajta.
Nektek melyik a kedvenc Counter Strike mapotok? Oké, oké, de melyik részben?