Az E3 alatt sem éreztük azt, hogy a Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nem lenne elég jó. Troy Baker szerepeltetése is nagyon jó ötlet, a játékmenet szabadságával sincs semmi gond, szóval minden király lesz. Akkor mégis mi a gond?
Hideo Kojima nem az a típus, aki szeret mellébeszélni, és ezt a tulajdonságát nagyon is tiszteljük. Most például a 4Gamer magazinnak nyilatkozva kijelentette, hogy az E3 óta azon dolgozik, hogy még jobb játékot vihessen a közönség elé. „Azt gondoltam, hogy az MGS5 jó fogadtatást kapott, de miután láttam a Ubisoft Tom Clancy's The Division bejelentését, úgy érzem, hogy még keményebben kell dolgoznom".
Pontosan ez az, amiért bízunk abban, hogy a The Phantom Pain elég ütős játék lesz. Kojima egyébként az interjúban kifejtette, hogy a játék valódi "lopakodós szimulátor lesz", ahol már nem az a cél, hogy a játékost egy szkriptelt élményvasúton vigyék végig, hanem valódi szabadságot kap, változó időjárással, napszakokkal, szabadon bejárható világgal. „Nincsenek többé kötöttségek" - tette hozzá.
Ez az a versenyszellem, amivel mi járunk majd jól. Legalábbis ebben reménykedem most. A Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain megjelenés 2014-ben várható PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 és Xbox One konzolokra.