Nem is oly régen járta körbe a világot a hír, miszerint a Red Dead Redemption munkálatait végző Rockstar San Diego alkalmazottai túlterheltek, családtagjaik pedig nem tűrik tovább kizsákmányolásukat.
Úgy tűnik, az ilyen munkakörülmények mindennaposak a Take Two érdekeltségébe tartozó Rockstar Games stúdióinál, hiszen újabban egy név nélkül nyilatkozó alkalmazott azt állítja, hogy a Max Payne 3 fejlesztését végző Rockstar Vancouver munkatársai megfeszített tempóban, napi 14-16 órát dolgoznak heti 6-7 napon keresztül. Minderre véleménye szerint azért van szükség, mert a menedzsment legkésőbb augusztusban szeretné az üzletek polcain látni a játékot.
Az anonim forrás úgy véli, hogy a céldátum tarthatósága érdekében április, de legkésőbb május végéig minden tartalomnak el kellene készülnie. Erre viszont kevés esélyt lát, lévén most írták át harmadjára a Max Payne 3 történetét, ami arra enged következtetni, hogy az illetékesen nem igazán tudják, mihez kezdjenek a kopasz, pocakos Max brazíliai kiruccanásával. Akár egy év plusz fejlesztési időt még nekik, de cserébe kérjük vissza a film noir hangulatot - ez lenne az én javaslatom.