Csillagok a hegy körül, egy a Földet beárnyékoló hatalmas felirat, női alak fáklyával, ordító oroszlán - ha ezeket említjük, biztosan beugranak a gyártók, forgalmazók filmek elején látható intrói. Ezek épp olyan hosszúak, hogy ne ugorjuk át őket, sőt, tökéletesek arra, hogy fokozzák az izgalmunkat, mielőtt megjelennének az első, ténylegesen a filmeket mutató képkockák.
Az oroszlán (aki amúgy döbbenetes kreativitással a Leo nevet kapta) a Metro Goldwyn Mayerhez tartozik. 1924 óta használják ezt a képi elemet, 1957 óta konkrétan Leót. Az első állat (a nyolcból) még nem is morgott, csak nézelődött, sőt, volt, hogy egy rövid ideig nem is élő oroszlánt használtak.
Mostantól azonban már egyetlen oroszlánnak sem kell elviselnie a kamerát, ugyanis a frissített logóban egy számítógéppel generált állat morog. Eredetileg a Nincs idő meghalni című James Bond filmmel együtt debütált volna, de a gyártó már nem tudott tovább várni, használni fogja a júliusra tervezett Dog, és az augusztusi Respect című filmjeinél is.
Mit szóltok hozzá? Hiányozni fog Leo, vagy ugyanolyan jó Leo 2.0 is?